Veckostarten

 
 
tb SM och glada finalister.
Älskar förövrigt den här bilden, trotts att den kanske inte är det mest smickrande haha. 
 
 Jag tycker livet rullar på för mig ändå. Men så är det alltid när jag går och stressar över saker. ororar mig och sen löser sig allt. Hade tillexempel ett semenarium idag och det gick mycket bättre en förväntat. Fick mycket beröm och kunde lyckligtvis kirra ännu ett A i kursen. Det kändes fantastiskt. Både att få utdelning för sitt jobb men också at ha det överstökat och kunna lägga det åt sidan, svin skönt!!
 
Var på gymmet både igår och idag. Igår ville jag köra mage, mår så bra efter det av någon andledning, haha. man känner sig så thight efter det och så är det kul eftersom jag är mycket starkare i det är i tillexempel armar. Sprang lite innan till den fantastiska resan och det gick super bra. Tänke egentligen bara power walka men när jag gjort det i 10 minuter känndes det så naturligt att börja jogga så jag gjorde det i 10-15 minuter. skönt att få svettas ut lite. Tänka igenom saker och bearbeta allt som jag ältar i hjärnan.
 
Idag gymmade jag också men hade bara 30 minuter på mig så sprang i 20 vilket gick skit bra!! ska i fortsättningen alltid dricka celsius innan gym, så mycket energiiiiii, haha. Ville entligen inte gå till gymmet för det känns extremt onödigt när jag bara hade 30 minuter, men är så glad att jag gjorde det. spelar ju ingen roll hur litet passet är, man varar ju fortfarande alltid dem som ligger hemma i soffan. (min favvoqoute) och nu ditter jag nyduschad i myskläder och känner mig så fräch. bästa jag
 
Hoppas ni haft en fin start på veckan hörrni, puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: