Godmorgon

 
Har skulle man ju vilja vara
 
God morgon tänkte jag säga men... god eftermiddag kanske?
Det fina vädret forsätter att leverera! ska försöka ta vara på det till 1000 då det ska bli dåligt väder imorgon igen. Gillar inte kontraster. Imorse svettades jag i min tunna kappa och imorgon lär det nog bli vinterjacka med tanke på att det ska vara runt 3 dagar... haha 
 
Men imorgon är det freeedag!! då blir det sovmorgon, mys och subway lunch, älskar älskar älskar. Sen på kvällen ska jag ut och äta med Axels familj på westerqwarn, Gott va? Jobbar hela helgen och sen är det vara en vecka sen är det looooov och studentkryssning. Fy satan vad najs!!
 
Ber till gudarna för bra väder på lovet, skulle vara guld!
 
Hoppas ni får en fin torsdag!


Postat av: Paulina
2016-03-17 - 14:10:40

Så himla fina lakan du har! :) Älskar mjuka färgerna!

Svar: Tack så mycket! :)
Rebecca Lindberg

URL: http://lyckoruset.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: