Hej darlings!

 
Foto till ett arbete i skolan, men visst blev den lite cool? haha
 
ojojoj, vad jag suger på att blogg nu för tiden. och att varje inlägg börjat med den meningen de senaste två månaderna är ej okej. Egentligen bloggar jag mest för mig själv. Jag gillar att gå tillbaka och se vad jag gjorde den 4 februari 2013 eller hur kul vi hade i nian, ja sånt där tjaffs som man går och saknar hela tiden. Men ändå!! jag borde bli bättre på att blogga...
 
Det är inte kul att va stor!! Jag har plugg upp till öronen och så har jag kompisar, pojkvän, jobb och familj som jag försöker springa emellan och så ska man hinna träna också, jag tror ni vet hur det är. Men så på lovet tog jag lov. Jag gjorde inte ett SMACK! och det va svinskönt! Axel är ju sjukskriven också så kunde mysa massssaaa med honom, åka pulka, festa litegranna, dega i soffan, sova till ett, gå ut på prommis och grilla korv. Det har ju vart superbra väder och sååå skönt att vara ute?? Det var iallafall ett najs lov det ska ni veta! haha.
 
Men nu är det back to reality och plugget har ju inte minskat under lovet om jag säger så. Men jag krigar! Och på onsdag är det 100 dagars!! etthundra dagar kvar till stundenten, fyfaaan va gött! ser fram emot att träffa alla glada 97or ute, tror det blir grymt!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: