Braids

 
Godmorgon hörrni! 
 
Vi var lediga igår vilket gjorde att jag kunde sova ut ordentligt. Svin skönt, det behövdes verkligen! Sen fick jag också lite plugg gjort, duktig som jag är och sen på eftermiddagen hängde jag med Axel. Vi startade moppen och drog ut på en sväng. Den ska säljas så var lika bra att testköra liksom. Efter det höll vi på att frysa ihjäl då det var ungefär 20 minus i vinden (kändes det som iallafall). Så då fick det bli mys i soffan framför en film.
 
Idag är det tisdag, men känns som måndag. Och sen är vi lediga på fredag och sen är det lov! Kort vecka alltså, satan vad härligt!! Inte alls långt kvar till studenten heller, så nu mår man. Det väntar så mycket kul nu liksom. Student kryssningen är på måndag tillexempel, och det ska ju bi jääävligt kul. 
 
Hoppas ni får en fin tisdag! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: