Snart fyller jag 19

1. Adidas stan smith / 2. Urban Ears / 3. Kloacka / 4. Solisar / 5. Berlock armband / 6. Skinnjacka / 7. Dr. Denim / 8. Celsius Vilda bär / 9. Voluspa ljus
 
Snart fyller jag år!! om 19 dagar för att  vara exakt. 19 år om 19 dagar shit vad coooolt. Känns som jag nyss fyllde 18 haha. och nu har jag inte ens haft tid och längta, nu helt plötsligt insåg jag bara att nej men herregud det är bara 19 dagar kvar?? vad händer???
 
Så jag klippte ihop den här lilla godingen för det var lite poppis i julas. Precis som då kan man bara klicka på länkarna så har jag länkat till precis den saker jag önskar mig, så smart. Fick så himla mycket fint i julas att jag kanppt kom på något jag önskade mig nu haha, men dessa är alla saker som står i mina anteckningat i mobilen under MÅSTE KÖPAS ASAP så jaaaa, haha. Jeansen är mest efterlängtade då mina sprack för sisådär 1,5 månader sen?? saknar ihjäl mig efter dem haha. vår tema över allt jag önskar mig, älskar att fylla på våren, hihi
 
Trevlig fredag på er föresten, hoppas ni får en fin dag! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: