Ain't no saint


Detta får bli veckans musiktips till er från mig. 

Har ni HÖRT peg Parneviks nya låt som släpptes igår??? Jag tuppar av vad bra den är!! Jag är inte en sån tjej som sätter låtar på repeat för nah det är inte min grej. Har jag hört en låt en gång är det nog sen vill jag ha nått annat liksom, men denna. Jag SKOJJAR INTE, den dödar, satan vad bra den är. Den är på repeat idag kan jag säga er. 

Så dagen börjar bra hör ni. Efter denna dag kan jag också förhoppningsvis släppa gymnasiearbetet lite och det känns sinnes skönt. Sen ska jag gymma efter skolan och har redan en smarrig celsius som ligger i väskan och väntar på mig. Känns gött, Efter skolan och gym ska jag hem och fota lite tror jag för är så fasligt sugen på de! Och sen kommer Axel hit så vi kan myyyyysa. Heja denna tisdag, tror det kan bli bra detta. 

God morgon föresten! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: