Tisdag


Tisdag! Dagen gick fort och smärtfritt skulle jag säga. Vi fick inte bara vikarie på första lektionen, vi fick ha bästa läraren på hela skolan vilket gjorde mig gladi. Eftermiddagen flöt gymnasiearbetet också på som ett rinnande vatten och nu är vi klara!! Nu ska vi bara putsa och lyckligtvis fick vi en lektion till till det, härligt! 

Efter skolan mötte jag Mathilda, som vart utomlands en vecka. Det var mycket att snacka om så blev en stund på bandet innan vi körde ett armpass. Avslutade sen med proteindrinken på bilden innan vi gick skilda vägar och jag åkte hem. 

Ikväll har jag bara myyyyst. Duschade, rakade benen och skrubbade hela kroppen. Sen tog jag ansiktemask, busade mig och bäddade rent sängen. Aaaeee va Skööönt!! Så nu ska jag krypa ner hos Axel och så ska vi somna så sött. 

God natt hörrni, puss 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: