Lägesrapport


Aaaeee, fyfasiken vad jag är trött, på livet. Vi fick en uppgift idag på mediaproduktionen, arbetsprover vilket resulterade i sex feta uppgifter på nio veckor. Det är mer en halv uppgift per vecka och det är ju bara helt sjukt. Speciellt när man har två hela uppgifter varav ett är ett seminarium som man inte ens börjar på till nästa vecka. För att inte tala om dom 111 sidorna som ska vara lästa till på torsdag. Och de där gymnasiearbetet som vi kämpat så länge med. Det är nästan så jag hoppar av nu och skiter i studenten, seriöst asså. 

Nej det var skönt att komma ut och supa lite i onsdags!! 100 dagar kvar? Hur sjukt är inte det då? Det ska bli så jäääävla skönt på ren svenska. Ojojoj alltså. Det var en så satans kul kväll också. Jag hade svinkul (nästan) hela tiden, träffade många finisar både nya och gamla och mycket jäger blev det. Var minijägrisar överallt haha vaknade tillochmed med en i sängen hahaha, full dessutom så det var ju Nice!

Så de va dagens lägesrapport. Imorgon och i övermorgon är det jobb 9-17. är 0% taggad verkligen, haha. Men de är bara att just keep swimming och fokusera på målet. Studenten och efter det är jag fri, och då väntar nya äventyr!

Hade bra alla sockertoppar!  





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: