Torsdag och lov


 
Åååh vilken bra dag! Solen lyser, fick godkänt på matten, lönen trillade in nu på eftermiddagen och som grädde på moset är det lov nu!! Efter att ha jobbat stenhårt idag kände jag för att unna mig något faktiskt. Har ju klädkris till studentkryssningen så tog en vända på stan och kikade lite efter skolan. Känns som det är obligatorisk klänning (iallafall om man pratar med mina vänner) men hittade ingen som jag gillade.. Så denna lilla goding fick följa med hem istället! Den ser väldigt stor ut på bilden ser jag men den är lite crop-toppig liksom. Så det syns hud under spetsmönstret. Väldigt fint tyckte jag!! Får se om jag tar den trotts allt eller om jag tar klänningen jag har sen förut. Vi får se!
 
Har nästintil jobbat klart för den här månaden nu. Har bara ett pass på lördag kvar. Tre små timmar, sen är det lov for real. Måste plugga en heldel men ska försöka att bara slappna av och njuuuuta av ledighet. Blir nog mys. Ah och bara så ni vet funderar jag på att byta blogportal. Tror jag gör det under lovet, när jag har tid. Så vänj er vid den tanken haha, för jag vill att varenda en av er följer med hihi
 
Trevlig helg! puss
 
 


Postat av: Felicia
2016-03-24 - 16:20:38

fina saker :)

Svar: tack!
Rebecca Lindberg

URL: http://feliciaholmgren.devote.se


Postat av: rememberthiis.blogg.se
2016-03-24 - 17:06:30

fina köp :D

Svar: Tack du!
Rebecca Lindberg

URL: http://rememberthiis.blogg.se/


Postat av: Veronica Wallgren
2016-03-24 - 18:10:11

Så snygg topp!

Svar: tack!!
Rebecca Lindberg

URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: