Vi tar det sen

 
 
 
 
Men vilket väder vi har va!! herregud!! Tog ändå det bästa beslutet att åka hem direkt efter matten istället för att sitta kvar och plugga. Har suttit i solen sen jag kom hem vilket var typ sisådär två timmar sen. Shit vad gos. Hade en sunway macka med mig så gjorde jag lite iste till den och satt och kalasade på, åh så gott. Jag blir så glad av detta hörrni!! Snart är sommaren här igen!
 
Kanske borde sätta mig och plugga en stund, men vill inte haha. Har mycket jag behöver få gjort egentligen, helst innan lovet så jag slipper sitta med det då. fick tillexempel tillbaka ett matte prov idag. Hade mååånga fel och behöver göra om, det hade ju vart fine och inte rört mig så mycket OM INTE läraren tyckte det skulle sänka alla mina tidigare betyg på de tidigare proven eftersom detta F:et visade att jag inte förtjänar de andra betygen?? Okej? ursäkta? hur tänker du nu?? sen tycker han också att nu på omprovet ska jag bara få göra ett E prov och där med inte kunna få högre?? Asså VA? Hade ett C och ett B innan och tycker det borde säga något, men tydligen inte. Aja
 
Nu var det faktikst det fina vädret vi fokuserade på. Skit i resten, haha. det tar vi en annan dag. Nu ska jag fortsätta värma ansiktet mot solen.
 
Vi hörs, puss


Postat av: josephine Asplund
2016-03-16 - 17:24:37

Så fina bilder och mysigt du ser ut att ha :) Hoppas du får en fin kväll & lycka till med bloggen!
Kram <3

URL: http://josephineslifee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: