Trevlig helg och en längtan efter värmen

 
 
Tb Roddan förra året
 
Är så sugen på värme jusst nu. Vintern i all ära och snart är det Åre och allt men ojojoj vad skönt det skulle va att slippa frysa för en sekund. Mathilda och jag pratar ju resor heeela tiden och jag hoppas verkligen att nån blir av snart, haha. Jusst precis nu ligger ju kotot på minus iallafall men nu ska det sparas. Vi vill ju både åka tillbaka till london, Rhodos strax innan studenten för att bli brun, båtluffa i grekland och åka till dubai och gud vet vad. Allt kanske inte sker 2016 men nån måste bli av!! hahah
 
Från en sak till en helt annan då. Hur mår ni? Jag mår bra ändå. Har vart ledig från jobbet hela veckan så känner mig ändå extremt utvilad och så trotts grov träningsverk i magen och tränat hela veckan. Hatkärlek till träningsverk ändå. Man vill ju ha det men fy så jobbigt det är, haha. 
 
jaja, nu ska jag ta tag i mig själv och gå och duscha och fixa i ordning lite mat. Imorgon väntar jobb och likaså på söndag. Det blir dock ingen tidig läggdags för det. Om en stund ska nämligen jag och Axel åka till Mathilda och ha kul.
 
Trevlig helg på er! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: