Tisdagen

 
 
Hej babes! Hur mår ni?
Innan ni gör något annat, snälla snälla kan ni klicka på länken här: https://sv.surveymonkey.com/r/SLL5BQ8 och fylla i en enkel liten enkät för att hjälpa oss komma vidare i vårt gymnasiearbete? snälla snälla du? Så har du gjort det nu? nice. Tack så mycket!!
 
vad har hänt idag då? Jo skolan gick bra. Jag gillar tisdagar. Religion och gymnasiearbete, roliga ämnen och så fick jag mycket gjort, skönt! Direkt efter skolan gick jag vart då? jo till gymmet såklart! haha Idag körde vi ben, STENHÅRT. Massa nya övningar från bodypumpen i fredags och så, det var kul! När mathilda gick tog jag modet till mig och sprang lite på springbandet. Körde intervaller ala 2 minuter power walka/springa. Det gick bra! blev svettig haha, och det var ju skönt! 
 
Nu sitter jag och väntar på att Axel ska komma och mysa, han ska sova här också. Lyx va? 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: