OOYD

 
Outfit of yesterday. ja asså om ni undrade vad OOYD betydde hihi
 
hahaha visst är detta en charmig bild ändå? Blir typ lite glad av den, trotts att den inte framhäver mina mest smickrande drag, haha. Det var Emelie som ba dra en pose för hon skulle fixa fokuset och detta är alltså det första som ploppar upp i mitt huvud när någon beordrar mig att "dra en pose" 

Jaja iallafall! Dagen har varit fin. Vi gjorde ca ingenting vilket har resulterat i att jag suttit och fixat och trixat med bloggisen. Vad tycks? I like it. Det är stilrent, snyggt och fräscht! Inte så orginellt kanske men vad gör det om 100 år? Efter skolan gick jag till gymmet. Skulle egentligen gymmat med Mathilda men eftersom min bil är trasig (buhuuu) var jag tvungen att åka buss hem, allra senast kl 5. Ah och nu 4 istället. Ändå ganska skönt att köra kondition själv. Kunde gröta in mig i mig själv och puscha tills svetten rann, skönt! Så gymmade från 14:45 till 16:00 ungefär och nu sitter jag på bussen på väg hem. Känns redan som fredagsmys eftersom vi har så kort dag imorgon, skönt! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: