Nyårsafton





2016 levererar!! Huvudvärk, trötthet och 1000 naps iallafall haha. Jag och Axel jag sovit heeeela dagen. Så har inte jättemycket att berätta just för tillfället. 

Kvällen igår var mycket mycket bra! Fixade mig med Mathilda efter jobbet och så åt vi tillsammans med våra päron och Axel. Sen laddade vi upp med glowsticks och for vidare på partaj. 12 slaget firades på stan i vanlig ordning och sedan han vi med en sväng till Harrys, donken och efterfest i stålfors. Bra kväll ändå ju!! Nu är både Axel och jag superpigga så ska väl kolla lite film och spela lite NHL innan det blir sängen för våran del. Tre dagars jobb väntar nu de kommande dagarna innan jag får lite ledigt innan skolan drar igång igen 

Gott nytt 2016 på er!! 













Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: