My nail rutin

 
 
 
Jag fixade mina naglar igår. Trotts att alla inte är jämnlånga så blev det faktiskt väldigt bra! Något jag verkligen vill tipsa er om är att införskaffa er en nail buffer! När jag och mathilda var i London snubblade vi över detta Nail kit från märket sakaré och det innehåller jusst en såndär härlig Nail buffer! Den fungerar så att den är formad som ett block och så har den olika sidor med olika steg och färger. Den från Sakaré har tre steg, och när man har buffat upp nageln med den bruna sidan och slätat ut med den svarta så polerar man med den vita sidan och resultatet är helt fantastiskt. Nageln behöver liksom inget lack över för nageln bokstavligttalat glänser! Jag är tok nöjd!! Nu kostar den här en del, men jag tycker det är helt värt det, jag verkligen dyrkar min haha. 
 
När jag fixar naglarna börjar jag alltid med att fila naglarna i någon tjusig form. Igår blev det lite spätsigare än vanligt men inte pointy, för naglarna var lite för korta för det. Efter formen är lagt går jag direkt på buffern. Man kan ha på något lack efteråt för att förstärka effekten men det går också bra att köra all natural. Jag avslutar också alltid med att ta olja på nagelbanden och smörja in händerna med krämen för bästa resultat och finish 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: