Monday

 
 
Ååååh vad jag älskar vintern. Kolla bara! Torrt och kallt det är ju det bästa och prick så var vädret i helgen. Det blåste inte och solen sken. Jag var liiiite sliten från fredagen men vi tog oss ändå ut Axel och jag. Vi promenerade på isen och så var vi och åkte pulka en sväng. Mys va? 
 
Måndagen va seg du! Usch vad lång tid det tar att vakna efter helgen sådär. Men det gick väl bra ändå haha. Efter skolan mötte jag upp Mathilda och så traskade vi direkt vidare till gymmet. 1 timmes stenhårt armpass hann jag med innan jag vart tvungen att ta bussen hem. Härligt! 
 


Postat av: Ida - foto & häst
2016-01-19 - 18:53:13

vackra bilder! :)

Svar: Tack du! :)
Rebecca Lindberg

URL: http://prinsesc.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: