Lugn och utvilad och glad

 
 
Från i måndags när Axel agerade skolskjuts hem.
 
Näästan hela veckan har gått, och jag är så... Glad? Haha det var sååå längesen jag var utvilad, lugn och glad i mig själv, haha. Nej men jag är alltid så stressad och mitt huvud planerar 10 dagar framåt och jag är alltid liksom påväg någonstans. 
 
Men sen igår när jag skulle åka från jobbet tänkte jag som vanligt att nu ska jag hem, plugga, packa jobbkläder för imorgon, och så ska jag göra det och det och det och sen slog det mig. Jag ska inte jobba på över en vecka? Och jag har pluggat klart och lämnat in allt nu. Men HERREGUD vad sköööönt! Idag har jag tid att göra vad jag vill, och imorgon också och hela helgen. Shit pommes nu jävlar är det jullov hörrni! 
 
Så ldag ska jag till skolan, såklart. Och efter det till gymmet. Tänkte dra ett benpass med Mathilda, de va så längesen. Och efter det ska jag hem och duscha, slänga mig i soffan och göra iiiingenting! Känns galet bra att kunna säga det faktiskt! 
 
Glad torsdag på er! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: