Helgen




Bilder från min lördagkväll

Min helg var lång och händelserik. Precis som det ska vara! Haha i fredags hade jag och Axel myskväll delux. Vi åt godis och kollade på film och sånt mys. Sen på lördagen gick vi upp relativt tidigt för en tripp till Ikea! Jag älskar Ikea och fick med mig mycket nytt till mitt rum, så de var ju Nice. 

På kvällen skjutsade Axel mig till Mathilda. Vi skulle ut och käka och ha myskväll hemma tänkte vi. Vi skulle egentligen dratt på fest med peppen dog lite när planerna blev inställda haha.. Iallafall satt vi där på Phils och käkade när Malin peppade igång oss. Så det slutade med att vi drog till henne på föris och sedan ut till Harrys, i våra myskläder haha. Älska spontanitet ändå! 

Hela söndagen gick åt till att ploga Med Axel. Det var helt ok kul. Vi sjöng och lekte lekar och tutade på folk haha. Sen fick jag sova där vilket var det absolut bästa! Mycket bra helg med andra ord! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: