En liten sneak peak

 
 
 
 
 Jag försöker jusst nu få ordning på mitt rum. Har bland annat gjort om mitt skrivbord, som jag aldrig använde till ett sminkbord och lite sånt. Tycker det börjar se riktigt fint ut faktiskt! Kvar nu är att skaffa ett riktigt nattduksbord och så tapetsera eller måla om. vaddå måla om tänker ni nu, väggarna är ju bara grå? men nejnejnejnej. Den väggen jag vill måla om tog jag inte ens kort på. För herre jesus vad jag inte tycker om den. Jag valde den i femman och helt ärligt så hade jag tröttnat på den redan efter ett år. Den är bara inte snygg. SÅ ska antingen måla den vit eller kolla på någon neutral tapet bara. Det blir nog bra!
 
Sen vill jag sätta upp lite mer bilder också! Axles faster och farbror har en jätte cool vägg hemma hos sig. Den är liksom full med bara massa ramar i olika storlekar. det är väl lite det jag har inspirerats av här. Men egentligen skulle jag som älskar att fota vilja ta någon bra jävla bild, skriva ut den i typ A2 och sätta upp. Har lite bilder på lager men helst vill jag ha någon ny och fräsch och inte en två år gammal. Får se om jag lyckas klicka nån i sommar! 
 
ja det här är allafall lite details på mitt rum so far



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: