En favorit

 
 
En favorit från igår
 
Om bara den grova tränigsverken i mitt ass kunde gå bort tackkkk. I varje steg jag tar måste jag grimasera för det spänner och har sig, haha. Hade en välförtjänt vilodag igår men idag blir det back to buissness. Tror det är kondition som gäller. Det brukar ju hjälpa mot träningsverk att springa lite, så det ska bi skönt!
 
anywaaaays, igår på vår håltimme var jag och emelie och lekte i fotostudion! Extremt kul. Kanske det bästa jag vet tillochmed. Det roligaste är när man har släppt den här påtvingade poseringen med peace tecken och lipande munnar och blir lite....estetisk. Vi avslutade vår session med att fota framför den svarta väggen och visst belv det coolt? Ska bara publicera det här inlägget sen kommer resten av bilderna!
 
Hoppas ni får en fin torsdag hörrni! 
 
 
 


Postat av: Linn Strömberg
2016-01-23 - 12:15:54

har också sån jäkla träningsvärk i röven! hahha, så jobbigt, men ändå härligt!
Jättefin bild <3

URL: http://cigarettesncush.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: