dagens träningspass

 
behövde lite inspo en dag som denna. 
 
Gaaaah hörrni! kom till gymmet en och en halv timme innan mathilda idag. Ville verkligen gymma med henne så bestämde mig för att ställa mig på bandet och lyssna på lite poddar. En halv timme powerwalkade jag, en halvtimme sprang jag i intervaller. och ja....lband känner man att fan va najs och det bara flyter på och man krigar och så går man av och känner sig sååå bra. Idag var inte en sådan dag, haha. Jag är fortfarande trött sen i måndags. Höll liksom på att somna i skolan och när snoret rann och svetten droppade där kändes det nästan som jag skulle svimma haha. Och efter 60 minuter snurrade rummet och jag var heeeelt slut. Inte alls likt mig egentligen, men så var det, haha. Kände mig nästan sjuk så gick av och drack lite vatten så blev det bra, skönt! Sen hade jag  ju en halvtimme över också så då körde jag lite bål innan mathilda anlände. Det flöt inte heller på så bra haha. men men!
 
Det blev inte så mycket gym tillsammans när mathilda kom heller haha. Jag var ju helt färdig och båda va trötta, men lite armar fick vi gjort och sen köpte vi proteinpudding och banan att kalasa på. Känndes inte direkt som det tog idag med jag är nöjd ändå. Alla träningspass är bra träningspass. Hur lite man än tycker man gör, och hur dåligt det än går, varvar man ändå alla dom som ligger hemma i soffan. Kom ihåg det! puss på er
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: