134 dagar kvar

 
 
 
 
Hörrni!! min studentmössa har kommit!
 
Imorse när jag vaknade hade mamma ställt in ett paket på mitt rum. förstod direkt vad det var och slet upp det på en gång. Min studetmössa såklart! herreguuuud vad fin den äääär!! Den är från crowstudet för er som undrar och jag är helt kär verkligen. Skret i det klassiska med programsten och blablabla och körde på värdens största och finste blingbling sten haha, disco diva som jag är.

Är iallafall så nöjd och har dansat på moln hela morgonen haha! 
Nu har jag precis klarat av skoldagen och nu ska jag fika med Sandra, mys va? Blev ingen fredags träning idag men  det känns bra ändå, haha! Glad fredag på er allesammans, hoppas ni får en trevlig helg! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: