Jag glömmer okej


Gamal och jättekonstig bild?? Hahah

Jag har kommit ur mitt bloggschema eller nått?? Vaknar en morgon och inser att jag inte bloggat på 10 dagar typ? Nej men jag inser det inte själv jag ba glömmer haha, inte bra inte bra

Sen har jag å andra sidan vart så stressad senaste veckan så kanske därför jag glömt. ALLT skulle jag hinna med. Har fått nån betygshets också och pluggar sate för att få A, vart kommer det ifrån liksom?? Men nu ska jag skärpa mig och ta lov! Jobbar bara två dagar på lovet och sen ska jag göra precis vad som faller mig i smaken. Vill dra med mig mathi och gå på body balance på tidsdag och sen vill jag festa haha. Sitter nämligen jusst nu påväg till västerås där vi ska träffa Anna och Viktor och äta och sånt sen vill jag dra ut haha. Vi får se vart kvällen slutar haha annars väntar partaj på söndag, tror det kan bli jäääävligt kul faktiskt! 




Postat av: josephine Asplund
2016-02-19 - 17:27:44

Fin bild :) Hoppas du får en fin fredags kväll & lycka till med bloggen!
Kram <3

URL: http://josephineslifee.blogg.se/


Postat av: Sarah
2016-02-19 - 20:11:08

De e fint me svart/vita bilder :)

URL: http://CheerSarah.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: