Borta bra, hemma bäst?

 
 
 
 
 
 
 
Några fler gopie bilder, visst är dem fina?
 
Uuuusch vad jag är trött. Efter 9 timmar i bilen igår landade vi äntligen hemma runt 7 på kvällen. Vi slökollade lite på tv samtidigt som vi redigerade klart Åre filmen och sen somnade vi. skönt ändå. Axel skadade handen på vår resa så han är hemma idag. Han skulle till vårdcentralen och kolla upp det så vi sov länge och sen skjutsade han in mig till 11. mys va? 
 
Nu väntar snart veckans första lektion och sen ska jag direkt till jobbet. Jobbar heeeeela helgen så ingen vila för min del, haha. Börjar iallafall 13 så hinner få sova lite grann iallafall. Känns så kontigt att komma tillbaka till vardagen så fort. För 48 timmar sen satt jag liksom i VM8:an påväg upp till Åreskutan och nu sitter jag här på en stol i skolan. Skulle mer än gärna stannat minst en vecka till, haha. Vi blev iallafall fett pepp på skidsemester och förhoppningsvis bokar vi sälen över nyår inom en snar framtid! 
 
Lägger upp Åre filmen nu också, så ni kan se lite vad vi hållt på med
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: