Alla hjärtans dag


Godmorgon vänner! Jag har äääntligen vaknat haha. Känns som jag har gått i sömnen ända sen Åre men idag känner jag mig iallafall lite vaken igen. Så nu är jag tillbaka! Helgen var lång och jobbig för jobbade både fredag, lördag och söndag och låg redan efter i sömn sen Åre och så... men men jag tog mig igenom det och här är jag nu, ledig från jobbet i en vecka framöver, skönt! 

Igår var det alla hjärtans dag. Usch vad jag älskar alla hjärtans dag. Usch vad jag alltid har älskat alla hjärtans dag! Älskade att få ge bort och ta emot handskrivna kort i lågstadiet och när mamma kom hem med varsin liten nalle till Alice och mig när vi var små, haha.
Och igår hade jag för tredje året i rad en valentine, min älskis. I år lyxade vi faktikst till det ordentligt. Vi gick först ut och åt på grappa och sen så gick vi på bio tillsammans. Cheesy va? Men det var extreeeeemt mysigt och välbehövt. Kvalitéts tid med varandra sitter aldrig fel. Och maten var äckligt god. Vattnas i munnen när jag tänker på den där oxfilén och vitlökssmöret och sparrisen, mmmmmm. Och ja filmen var också jättebra, the 5th wave hette den. Se den! 

Nu är jag påväg till skolan. Ändå lite skönt att komma tillbaka. Har rätt mycket skolarbete som behövs bli gjort...
Men Glad måndag på er allesammans. Hoppas ni också hade en mysig alla hjärtans dag igår, det är ni värda! 




Postat av: rememberthiis.blogg.se
2016-02-15 - 09:42:27

Mysigt :)

URL: http://rememberthiis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: