Work work


Nej fy vad jag är trött. Och hungrig. Skulle verkligen verkligen vilja åka raka vägen hem till Axel som slutar tidigt idag men nej, gudarna har andra planer för mig. Innan jag får den minsta bit mat, eller sömn eller gos måste jag jobba 5 timmar. Kom igen nu Rebecca, kämpa kämpa!!! 

Skolan tar på en kan jag säga. Jobba en eftermiddag under sommarlovet var ju en baggis men åka hit på dirren efter att ha vart vaken sen kl 7 och dessutom arbetat och använt hjärnan hela dagen... Jag är seg nu kan jag säga!! Men man kommer väl in i det.

Dagen va seg så in i hvete också. Torsdagar kan vara den värsta dagen på hela veckan faktiskt. Och eftermiddagslektionen var ett helvette tyckte jag, såå lång och såååå tråkig. Nä usch! Men men nu är det som det är. Ska byta om och försöka få kontroll på mitt hår sen kör viiiii



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: