Ripped jeans

 
Nedre delen av gårdagens outfit. Både systrarna Lindberg gled runt i sneakers och ripped jeans
 
Godmorgon allihoppa! 
Idag är det studenkryssningsbokning dags hörrni!! vill bara börja med att säga det till er alla för blijetterna har varit släppta i typ 10 timmar och vissa hytter är redan slut! Så skynda och boka boka boka!! koden är ju såklart RELIES16
 
Idag regnar det, asså SPÖ regnar. Oturligt nog reflekterade jag inte över det imorse och tog på mig mina kritvita nya airforce haha... Bra jobbat Rebecca! aja gillar att känna mig fin på fula dagar och min outfit känns iallafall on fleek idag. Har äntligen på mig min skjorta jag köpte i göteborg som bara hängt i garderoben med prislappen kvar, haha. Jag är en riktig färgklick idag och det är ju alltid kul haha
 
Idag efter skolan är det dansdags. Stångklass och disco. Ber till gudarna att min hals är med mig och jag inte måste hosta mig igenom discolektionen sen. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: