Phils burger och livets jacka

Jag bara sprider pengar omkring mig, känns de som haha...
Hade hela 4 timmar hål idag så tog vara på tiden och gick för lunch och shoppingrunda med Mathilda. En riktig kalasmåltid började vi med att köpa oss. Det var iallafall värt varenda krona för HERRE vad gott det var! Om någon söker lunch/middags tips så kan jag starkt rekommendera Phils burger! Så himla gott verkligen! 

Mätta och belåtna traskade vi vidare och råkade snubbla över livets jacka. Det verkligen stod Rebecca med stora bokstäver över hela den så kände mig nästan tvingad. Nej med min gamla vinterjacka gick sönder i slutet av förra säsongen så det var faktiskt välbehövt! Och trots att jag skulle spara hela lönen börjar den nu sakta sina hahah. Nej nu måste jag börja hålla i pengarna!! 

Nu har jag precis landat hemma efter lite jobb och ska göra mig redo och krypa ner i sängen för paradise hotel. Imorgon är det torsdag och bara en dag till fredag och heeeelg 



 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: