Ny dag nya möjligheter


Jag är heeeelt slut. Helt slut. Precis som jag sa var helgen oroligt stressig och timmarna jag varit still och sovit är lätträknade. Tävlingen va iallafall grymt lyckad. 5 i singeln vilket var helt förståeligt då jag sög i finalen haha och i paren fick vi äntligen utdelning på hur grymma vi faktist är och VANN! Det var vi så värda!

E och Es pinkparty var också trevlans. Besökte ju Adam och Harrys också innan kvällen var slut. Kl halv 3 slocknade jag och kl 8 var jag uppe och redo att åka till jobbet. När jag sen kom till Axel vid 7 var jag sååå trött. Somnade på soffan medans han gick igenom sitt plugg och var skapligt gnällig och surig. Tur att han förstår mig och vet hur han ska hantera mig haha. 
Att gå upp imorse ska vi inge ens tala om haha... 

Aja! Ny dag nya möjligheter. Har ett psykologi prov, flera timmars träning och läxor att göra innan den här dagen är över och jag får sova igen. Kriga kriga!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: