Min sommar 2015

Jag har sett lite bloggar här omkring som gjort en såndär sammanfattning av sommaren/sommarlovet 2015 och tänkte att det vill jag också göra! Mathilda och jag pratade faktiskt om sommaren ganska nyss. Och vi hade liiite blandade åsikter faktiskt. Hon menade att när man tänker tillbaka så har ju sommaren faktikst vart grym medans jag fortsätte tycka att sommaren vart heeeelt värdelös. Det gjorde jag ända till igår då jag började skriva det här inlägget. Jag började gå tillbaka i mitt fotoalbum och så insåg jag att men hallååå jag har faktikskt gjort hur mycket kul som helst!! 
 
 
 
 
Juni. hade nyss kommit hem från rhodos, haft skolavsluning och gått på Amies student. jag var arbetslös och hade all tid i världen för att leva. Jag minns att jag och Mathilda tog i hand på att vi skulle hitta på såååå mycket och ta vara på varje helg. Vi hade en dagsfest på tingsgården, macca deli middagar, myskvällar och utgångar på schemat. Mathilda jobbade ju dock så jag chillade mycket i sängen och i solstolen, hämtade Axel varje dag och sov där typ varje kväll. Dock var det ju inte överdrivet varmt och vi hade inte ens fyllt poolen än. Midsommar sen var BÄST. världsbäst. lätt den bästa i mitt liv. Vi hade den mest idylliska midsommaren, helt seriöst. Vi åt midsommarlunch och jordgubbar, gick tipsprommenad och hade dans runt stången nere på idö gård, vi gick och plockade blommor och björkris i våra vita klänningar och gjorde stora, fylliga, vackra kransar att ha under kvällen. efter middagen åkte vi till Kalle i kvicksund och festade och dansade hela natten lång. Avslutade sen kvällen med att åka hem med Axel och sedan somna med hans armar omkring mig i hans säng. Hur perfekt ens? ja jag säger ju de!  I-D-Y-L-L-I-S-K-T
  
 
 
 
Juli får tala mer i bilder än i text. Jag började jobba i juli och spenderade måndag-fredag på jobbet. Innan jag började och efter jag slutade hann jag inte mycket mer än att sova, haha. Därför känns det som jag inte gjorde någonting men det är från juli som jag har mest bilder. Såg faktiskt till att ta vara på varje sekund och ha så kul som bara möjligt all ledig tid. Vi var på Oscar och Neieyas fina bröllop, på hannalicious bloppis i västerås, hade tacomys, myste på mocca deli och gick ut minst en gång varje helg haha. Det bästa var ändå när Mathilda spontant en tisdag ba Albatroaz spelar i göteborg på fredag ska vi inte dra dit då, gå ut på bryggeriet och se dom, bo på hotel, shoppa och gå på liseberg? och jag ba JO! och så tog vi bilen och drog dit tre dagar senare. Det var BÄSTA helgen! Vi sjöng och dansade i bilen hela vägen ner, gick på en no-budget shoppingrunda, åt bästa hotelfrukost, festade med boysen i albatroaz och skaffade massor med nya vänner.
 
 
Augusti. Utgångarna varje helg avtog lite under augusti för min del. I Augustischemat jobbade jag nämligen mycket helg och hade inte riktigt tid. Hela auguti känns faktiskt som ett stort svart hål bara haha... Fortsatte dock att ta vara på all ledig tid. Nu började ju även vädret för en gångsskull bli lite varmare så man kunde göra lite mer. Man kunde ha shorts, linne och söta outfits och vi åt mycket ute, gick och badade och solade massor. Augustis höjdpunkt var dock vår kräftskiva. Jag, Amanda och Mathilda bestämde typ i juni att vi skulle ha kräftskiva i augusti sen och jojjomensan. Sagt och gjort. Vi hade sån jäääkla tur men vädret. Alla bilder har ett härligt gul/orange ljus över sig och det är för att lagom till alla kom började solen sakta gå ner och sen när vi satt och år var det solnedgång. hur perfekt? 
 
sommaren va kort och det mesta regnade bort men seriöst, med allt kul jag haft för mig och hur jag tarit vara på tiden så var sommaren faktiskt grym! nu taggar vi höst och vinter hörrni och sen är det snart sommar igen!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: