Mathilda 20 år





Gårdagen var så bra verkligen! Man har ju en hatkärlek till när kvällen går i raketfart. Samtidigt som det känns som vart ute i 30 minuter så vet man ju iallafall att man haft svinkul. För 7 timmar känns ju inte som 30 minuter om man inte har sjukligt kul!!

Vi började kvällen hos Simon i stålfors med lite trevligt kortspel, popcorn, födelsedagssång för födelsedagsbarnet och massa snack och skratt. Senare traskade vi över till Micke på andra sidan gatan och sen mot stan och Harrys. Träffade massa homies ute, dansade och drack Corona som vanligt. Det var Corona party på Harrys igår så fick varsitt par snygga brillor också! Haha 

Idag har jag spenderat hela dagen i sängen och bara myst med mig själv haha. Ska snart gå och ta något att äta och sen ikväll ska jag till Axel tror jag! 

Har också äntligen tagit tag i mitt liv och fixat till designen här!! Vad tycker ni om headern och alla smådetaljer jag suttit och hållt på med i 100 år (som ingen troligen bryr sig om ändå hahah) 
Sen vet jag inte om jag ska ha bilderna före texten såhär, vi får se om jag gillart!




 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: