Krigar på

Heeeeejsan vänner! Jag har faktiskt gått och blivit sjukt... Hatar det av hela mitt hjärta men så är det. Va hemma i tisdags, idag gick jag halvdag och imorgon satsar jag väl på att klara en hel. Man kan ju inte direkt vara hemma när man har tretimmars lektioner. Man hänger ju inte med för 5 öre sen... Så jag krigar!! 

Det har ju iallafall inte blivit någon träning den här veckan, vilket känns sjukt tråkigt eftersom jag blivit så pepp. Men men! Lite jobb klarade jag (nästan) av idag iallafall annars har jag bara legat och degat i sängen de här dagarna. Nu ska jag iallafall få lite välförtjänt sömn för imorgon väntar ju som sagt mer skola, och mer jobb. Sen på kvällen ska jag ÄNTLIGEN få träffa Axel igen och på fredag börjar min och mathildas party helg med THE COLOR RUN NIGHT utgång, mathildas födelsedag, hotelfrulle och ännu mer utgång! Woohooo 



De e mycket svart vitt nu hahaha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: