Johnny bulls



Premiär för mina älskade bulls idag!

Åh vad jag älskar kängor! Så himlans snyggt ju!! Så till dagens outfit fick det faktiskt bli mina saknade Johnny bulls. Helt sjukt egentligen hur slitna de faktiskt blivit av bara en säsong... Men då har jag bokstavligen bott i dom hela förra hösten/vintern. Hade dom varje dag verkligen. Men Axel som kan det där och har haft läderskor i år och dar, har lovat att hjälpa mig och ha lite skovård på mina älsklingar i veckan, så får hoppas att de blir något fräschare då! För dom kostar ju ändå en heldel så vill att dom ska hålla sig lääänge haha. Dock så tycker jag egentligen inte det gör så jättemycket att de är lite slitna. Det tillför kanske nästan mer än de förstör till och med? Hmm 

Tips från coachen för maximerat höst mys är iallafall att köpa ett par sånna där lite ulligare fast ändå tunna strumpor (jag tror ni förstår vad jag menar) och ha i. Det blir såååå himla gosigt för fötterna! Både varmt och tight eftersom kängor utan dragkedjor sådär lätt kan bli lite "lösa". 

Ja dagen var bra iallafall! Nu sitter jag på dansen. Utan hörlurar vilket är det VÄRSTA som finns. Att inte ha hörlurar alltså. Men snart är Mathilda klar och då ska vi gå och köpa proteinpudding. Mmmm så gott!!  





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: