Helgen


Min outfit på helgens kräftskiva

Min helg har vart extremt mysig och lugn. Efter att ha gått ut båda dagarna, varje helg i flera månader ungefär, tog jag och Mathilda en paus den här helgen. What? Hur gör man? Vad gör man? Typ så kände jag haha. Kändes så konstigt att vakna själv, pigg och kry i lördags morse?? Ångrar mig nästan lite att vi inte drog ut ändå! 

Så vad har jag gjort då? Jo i lördags kväll var jag och Axel iallafall på kräftskiva hos Axels farfar. Det var mysigt. Sen var det ju as bra väder igår så vi var ute lite och så hjälpte jag Axel med hans plugg och sen så åkte vi på en liten utflykt och handlade, så mysigt! 

Men nu är det måndag igen! Träning och plugg står på schemat efter skolan, kämpa kämpa!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: