Helgen som kommer



Fredag mina vänner!! Fyfan vad härligt! 
Och vad mer? jo LÖNING! Unnade mig ett par nya mysisbyxor och en fika med mina girlies för att fira. Så himmlans najs. Det behövde jag nu när jag fick spendera hela kvällen med jobb. Kan ju föresten meddela att det tog 30 minuter att åka till Tuna park idag. TRETTIO MINUTER. Brukar gå på 10 men inte idag. Herregud, höll på att få panne där i alla bilköer....

Anywaaaays, nu börjar min livs mest späckade helg ungefär, började ikväll med jobb, imorgon är det uppstigning kl 06:30 för tävling. Dirr efter tävlingen är det party för Emelie och Ellinor som nu joinar klubben och blir 18! Wihoooo 
Jag ska dock ta det luuuungt för på söndag väntar ett möte kl nio och sen jobb 12-stängning. Resterade tid, (om det nu finns nån resterande tid) ska läggas på allt plugg inför nästa vecka. Prov eller läxor varje dag utom fredag... Herregud hur ska detta gå...? Hahaha





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: