GRATTIS CALLEEEE

Igår När vi kom hem från tävlingen var det bara och äta och sminka sig innan vi var påväg igen haha. Det vankades nämligen födelsedagskalas för nyblivna 18 åringen Calle! Självklart ställer man upp och cyklar dit i kylan trots feber och grejs haha. Nejdå. Det va grymt kul! Jag, Mathilda och 20 Goa gubbar haha, mycket trevligt! Efter 12 slaget när Calle fyllt drog vi till Harrys och sen festade vi loss där hela natten.

Idag mår jag helt okej igen faktiskt, efter att ha tryckt i mig en hel påse chips och druckit 1000 glas vatten ungefär. Usch vad ont i halsen jag har! Har så där slemmigt ont att det gör ont i hela magen... Tror det kan bero på att vi cyklade till Calle, gick en kvart till bussen sen och sen stod ute i regnet när Harrys stängde... Ja och att vi skrek och dansade som aldrig förr på slagergolvet haha. Fast kan lätt säga att det var värt det!

Jag har bara super drägliga bilder haha så tag dom minst värsta och lägger dom i svart/vitt lol 


Sååå fina vänner




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: