Förlåt babes



Från idag, lyxshake <333

Tre inlägg i går och ett idag? Vad är detta!!! Har inte ens nån bra ursäkt för vi hade till och med tre timmar hål då jag kunde bloggat med nädå! Hahaha, jag ursäktar för de! 

Onsdagar är ca de chilligaste dagarna ever. vi slutar 11:20 och är sen lediga till 15 nån gång då vi har en mini lektion på 40 min typ sen slutar vi. Sååå jävla onödigt rent ut sagt men ändå. Det är ju ingen jobbig dag haha.

Idag efter morgon lektionen spenderade vi hålet med att fira Ellinors körkort lite. Vi drog till Västerleden och åt och pratade och sen köpte vi lyxshake, GAAAAH så satans gott det vatnas i munnen nu bara jag skriver om det haha. Med de var mys. Sen när jag kom hem hann jag bara byta till myskläder ungefär och sen åkte jag och hälsade på min käraste i traktorn. De va också mys. Och ca det ända som hänt idag? Hahah. Detta blev ett tråkigt inlägg men så blir det ibland, nu måste jag sova om jag ska ha nån chans att orka upp imorgon haha... 

Godnatt hörrni! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: