Dagen


Lite tisdagslyx för att klara eftermiddagen.

Hallå vänner! Hur har er dag varit?? Min var bra, tackar som frågar! Har fått massa som bokat studentkryssningen via min kod så tusentusen tack för de och massa pussar till er!! (Ni som fortfarande inte har bokat och vill göra det via mig är koden fortfarande RELIES16) Det gjorde mig iallafall sååå glad och jag tror vi alla i lilla SAMED13 har vart lika glada som jag idag faktist. Det smittar liksom lite, är någon glad och skrattig blir ofta resten också det. På eftermiddagen satt vi på periscope och hade kul haha. Extremt rolig app!! Både att kolla på andra och själv sitta och snacka. Rebeccalindberg heter jag där om ni vill följa, lovar att följa tillbaka! Haha

Dansen gick också bra! Svin skumt att ha balettdräkt på baletten haha, gillar det inte alls, och håret måste va i knut och så måste man ha små tossor på fötterna... njaaaa..Men antar att de gör mycket för den övriga dansen så jag ska stå ut!! 

Nu ska jag faktist skita i både paradise och matteläxan och SOVA. Ska bli så himla skönt! 


Postat av: Hemma Hos Felicia
2015-09-15 - 22:38:13

åååh så gott!! :D

Svar: Det var det verkligen!
Rebecca Lindberg

URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: