Balettbrudar



Ååååh vad trött jag är!! Det går liksom inte över haha. Ganska skönt att jag bara jobbar en dag den här veckan iallafall så jag hinner vila upp min lite de två kommande dagarna nu, för det känns som det kan behövas haha. Speciellt inför helgen då den kommer va allt annat än lugn... Haha, 

Dagen idag var bra. Unnade mig lite choklad efter lunchen och känner verkligen att mitt sötsug är 100% åtgärdat haha. Efter skolan gick jag och Mathilda och gymmade för första gången på väldigt väldigt länge. Så det var ju bra! Känns som vi kanske är påväg tillbaka nu, härligt!! Träningen gick också bra. Baletten gick fort och discon va superrolig! 

Nu ska jag hem och äta och  duscha och sen ska jag somna till paradise hotel! Hoppas ni haft en bra dag hörrni! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: