3 Favoriter

 
Mina 3 musikfavoriter jusst nu
 
Det är dessa tre låtar jag jusst nu helst sätter på när jag lyssnar på musik. ÄLSKAR zaras nya. Har typ aldrig lyssnat på mnek innan (?) men kanske ska börja med det nu för herre vilken skön röst, älskar sånna där sköna sång/rap låtar. Det blir liksom det bästa av två världar haha! Sugar är också en sån låt jag blir sjukt glad av. Den är så mys bara. imorse när jag gick till skolan shufflade jag bara min lista och så kom sugar och så blev jag så glad och tänkte det här måste jag tipsa någon om!! Biebers what do you mean och också verkligen mitt i prick. Så där har ni lite tips för en glad tisdag imorgon hörrni!
 
Idag var en bra dag. skoldagen gick relativt fort, pannkaka till lunch och så en såndär mysig bara sitta och redigera och lyssna på musik lektion på eftermiddagen innan vi fick gå hem. Sen var det ju studentkryssnigsboknings dags för oss kontaktpersoner idag så nu är min hytt bokad och klar! känns så jävla bra. Detta är ju liksom första steget inför studenten och herre jesus vad jag längtar! Kommer bli så jävla fett!! 
 
Är det någon som undrar får ni andra boka från och med inatt kl 00:01 och bokningskoden jag tycker ni ska använda är ju såklart RELIES16 hihi
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: