Yey måndag


Och här är min och Axels första cheesy parbild, haha. Nu är vi äntligen med i klubben med alla andra jobbigtgulligullgulliga par, and i like it!! 

Skratta högt när jag läser inlägget jag skrev imorse. Alltså min dag... Vart ska jag börja ens... Skoldagen va lång och seg. Sista lektionen har vi en lärare som ska envisas med att släppa oss 10 minuter tidigare aka 5 minuter innan min buss går. Sprang som en maratonlöpare och när jag kommer fram till dörrarna så åker helvetet??? Sen va mamma en ängel och lät mig ta bilen men satt ändå och svor hel vägen hem för bältet skavde i halsen, det kliade under foten och mina byxor åkte ner. Åh va kul!! :)

Sen fanns det såklart inte mycket till mat hemma och jag eftersom jag envisades att äta i sängen så spillde jag såklart och tillråga på allt så höll jag på att köra på en cyklist på vägen till dansen. Yey måndag!! 

Nä fyy.. Nu ska jag tagga träning och sen när jag kommer hem ska jag duscha och ta ansiktsmask. Måste ju försöka få ett någorlunda slut på denna måndag iallafall, haha...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: