Mysfredag



Från dagens selfie-session på toan

Åh vad skönt det är med fredag. Och dagen har bara bjudit på härligheter! Kände mig bara sååå glad och fräcsh när jag for in till skolan imorse. På nått magiskt sätt så kom alla min favvis låtar på radion och jag kunde skriksjunga med hela vägen in till stan. Sen blev de subway till lunch och en lektion där man bara får sitta och mysa och skapa. Sååå härlig dag verkligen!! 

Hände andra härliga saker också! Så som att jag fick ett mail med beröm från chefer och medarbetare på jobbet vilket gjorde mig sååå glad verkligen. Sen fick jag erbjudande om ett fotojobb, alltså ett riktigt sådant!! Så har mailat mitt portfolio och ska nu hoppas på det bästa! Oavsätt vad är jag superglad att jag blev kontaktad! Nu kanske min fotografkarriär kanske kan sätta fart? Nej Gud vad spännande!! 

Och nu har jag bara det bästa kvar. fredagsmys DELUX med en massa godis och så är jag och Axel själva ikväll vilket betyder att vi ska laga och äta mat aldeles själva. Jag pallar ejjjj vilken bra fredag!! 

Trevlig helg på er! 


Postat av: Isabelle
2015-10-09 - 17:16:13

Låter som en bra dag!

URL: http://nouw.com/bellss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: