Måndag


Mitt bästa beslut idag: att ta vinterjacka i morse. Sååå himla vääärt 

Man skulle kunna tro att det är istid i korridorerna i min skola, så kallt är det. Hade vinterjackan på mig större delen av dagen men vad gör de när den är så satans snygggggg 

Dagen var mysig. Hoppade över dansen för att plugga men har tyvärr inte fått så mycket gjort. Efter skolan snackade Emelie och jag bara massa strunt istället för att plugga haha. Ångrar dock ingenting, för det var jättemysigt! Haha men nu på kvällen har det inte heller gått någe bra haha...Har liksom för mycket att göra så kan inte koncentra mig utan switchar bara hela tiden mellan allt jag måste göra och kommer verkligen ingen vart! Sååå irriterande...

Aja nu ska jag iallafall ge upp på allt det här och gå till sängen... Godnatt! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: