Jag älskar dig




Herre jävlar vad jag älskar dig, att du alltid kan göra mig på glatt humör igen

Landade precis i min säng efter 6 timmas jobb. De va smockfullt på Tuna park men det gick bra ändå. Även om jag hellre skulle legat hemma och gosat idag med. Kändes som jag inte sett Axel på hur länge som helst, fast det var bara drygt en vecka haha. Så vi spenderade söndagen med att mysa sönder och kramas och knalla runt hand i hand på gårdsplan haha. 

Igår hade han iallafall 18 års kalas för hälften av sin släkt. Och det var supermysigt. God mat och trevligt sällskap! När de väl va sovdags slocknade vi båda direkt och sen var det inte mer med det haha.  

Nu ska jag slå på en film, gosa ner mig i sängen med täcken och filtar och sen ska jag bara chilla hela kvällen. Min familj är ute på svampplockning i Malmköping så vi får väl se när dom kommer hem. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: