Helgens utgång



Tycker helgens utgång blev riktigt lyckad ändå faktiskt! Axels mamma var super snäll och skjutsa Axel och Johan till Årby och mig och Mathilda till stan. Vi förade nämligen på olika ställen och sen möttes vi ute på Harrys. Jag och Mathilda var hos Max och spelade kort och snackade och hade trevligt. Vid 23 drog vi vidare ner på stan och stannade även på bistro för att träffa Amanda och hennes squad samt dra med oss Kalle och Henke. 

Det var en kul kväll iallafall! Badpojken var ju tydligen där igår också men han djade mest? Inte hörde jag Guidetti låten iallafall haha. Annars var det en grymt kul kväll med mycket skönt folk! 

Idag är det lördag och jag har klarat av ett möte med jobbet och en hel dag av lek och bus med Axels små kusinbarn. Nu ska vi strax äta och sen ser jag framemot sängen haha. 

Trevlig lördag på er vänner! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: