Helgen



Min lördag började chill. vi sov så länge, kollade film, åt godis och bara degade hela dagen. Kl 7 sen började jag bege mig in till stan för middag med jobbet. Ni som inte vart på trädgårn så kan jag ju verkligen rekommendera det för er! Det var vääääldigt trevligt, god mat och drinkarna ska väl också ha vart väldigt goda. Jag körde så det blev pepsi för min del men dom andra var nöjda, haha. 

Idag har vi börjat vår dag med en trip in till stan. Axel har köpt ny klubba och skor till bandyn och lite så. Sen tog vi lite yoghurt på Huckleberry och nu har vi vart och handlat innan vi är på väg hem igen. Nu skulle jag behöva plugga men känner på mig att det inte kommer hända, haha. Känner ändå att jag hellre pluggar imorgon och spenderar min söndag preciiiiiis som jag vill haha. 

Trevlig söndag på er! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: