En bra måndag




Ååååh vad härligt det har vart med en ledig dag!! Axel älsklingen näst intill tvingade mig att inte skjutsa honom till jobbet imorse och istället sova ut. Tack så hjärtligt mycket för det säger jag bara. Shit vad skönt det var!! Låg i hans säng och degade där ända fram tills typ 12 (?) Innan jag började bege mig hemåt.

Sen har jag baaaara chillat idag, och det var jag såååå värd. Har jobbat på dag ut och dag in sen skolan började känns det som och efter det mest stressiga arbetspasset någonsin i söndags var det så härligt att bara sova och sova tills man vaknade idag. 

På eftermiddagen tog jag en prommis med hundarna och zara och Noel i öronen. Det var trevligt. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kommer Sandra hit och myser ikväll. En bra måndag med andra ord!! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: