Dumma måndag och dumma rutiner



Från min mysiga söndag. 

Nej vad jag är höstdepp. Eller tja depp och depp, jag bara hatar den här tiden då man kommer in i allt efter sommaren och allt bara rullar på, på rutin. Nej usch och fy. Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, helg, repeat. Nej, jag vill ha mer mys i vardagen. Vet inte hur jag ska lösa det eller vad som skulle göra allt bättre dock haha. Längre helg mindre vecka kanske? Men samtidigt är det ju såhär livet är. Det är väl bara och bita ihop! Kan inte tiden bara gå i raketfart tills jag är framgångsrik och ekonomiskt oberoende så skulle de va Nice haha. Då jävlar ska jag gå spa, va ledig när jag vill och bara chilla veckorna i ända!! 

Men tills dess är det mycket kvar. 20 sidor i matte jag måste komma ikapp, jobb man måste gå till, kämpiga dagar man måste kriga sig igenom och många äckliga måltider man måste pina sig igenom, typ som idag då pappa hade lagat gulaschsoppa?? 

Hörs det att jag haft en dålig dag? Haha ääh det blir bättre imorgon. Då ska vi inte ens till skolan, slutar runt ett, ska ha hårdträning och sen ska Axel sova hos mig, mitt i veckan, bästa terapin. 

Hoppas ni haft en fin dag, vänner! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: