2015-10-14




Godmorgon hörrni!

Och grattis till min älskade Axel!! Som äntligen joinar klubben! Grattisgrattisgrattis

Hade världens mysigaste morgon verkligen! Smög upp tidigt för att sedan kunna komma in och sjunga för födelsedagsbarnet med hans familj. Han fick lite paket och frukost på sängen och så myste vi alla framför tvn en stund innan de va dags att bege sig till skola och arbete. Så mysigt! 

Sen så var vi liksom uppe så tidigt att man fick se solen gå upp. Även om det bara var 30 minuter tidigare än vad jag brukar gå upp så var det sååå stor skillnad verkligen! Och det var såååå fint ute!! Det var dimma, inte ett moln på himlen och solen lyste jättestarkt. kände mig bara så glad när jag sen åkte till skolan haha! 

Ikväll ska vi ut och äta, jag, Axel och resten av familjen Jonsson. Shit vad mysigt! Men först väntar en lång skoldag med 4 timmar hål där mitt på dagen. Tror jag ska sitta och plugga hela den tiden, för det kan behövas haha.... 

Hoppas ni får en bra dag hörrni! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: