Trevlig måndag!


Betydligt lugnare snaps från denna helg, haha. 

Har haft en jättemysig helg faktikst! Blev ingen utgång alls vilket kändes lite tråkigt först men det var faktikst rätt skönt att inte göra någonting för en gångs skull, haha. I fredags var vi lite i verkstan eftersom vi inte vart där sen i augusti, Axel hade lite abstinens haha.. Sen hade vi taco fredag och gick och la oss tidigt eftersom vi skulle skjutsa hans föräldrar till tåget tidigt på morgonen.

Lördagen var vi ju då hemma själva, trevligt! Vi var ute mycket, i verkastan typ haha, jag pluggade massa medans Axel städade bilen och skruvade på nått och lite sådär haha. Fick iallafall jättemycket gjort vilket var sååå skönt. Sen åkte vi in och handlade, asså hur mys??? Ba gå hand i hand och kolla på bananer och chipspåsar och skratta, typ. Och vi köpte frukt till smoothie och sånt mys också. De va jättetrevligt haha! Sen åkte vi hem och lagade maten och myste framför teven. CP mys lördag skulle jag säga!! 

Idag är det måndag och jag hade förberett mig så jävla bra. Packade allt igår kväll och la fram allt. Ändå kom vi sent tack vare mig (förlåt) och så glömde jag mina dansskor så måste ändå hem och hämta dom nu.....så nu har jag släpat min tunga träningsklädesväska i onödan. Kul. Pallar inte. 

Aja trevlig måndag bröder!! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: